Returnarea produselor

1. Cum procedez dacă trebuie să returnez un produs?

Livrare prin curier:
Dacă produsele primite nu corespund descrierii de pe site sau au fost livrate greșit, le poți returna în termen de 30 de zile calendaristice și vei primi înapoi valoarea produsului. Produsele trebuie să fie noi, în starea în care au fost primite, în ambalajul original, fără urme de uzură sau deteriorare.

  1. Scrie-ne la office@norvinia.ro în maximum 10 zile calendaristice de la primirea comenzii și spune-ne: numele, numărul comenzii/facturii și produsul pe care vrei să îl returnezi.

  2. După confirmarea din partea NORVINIA, trimiți coletul la adresa indicată, în maximum 30 de zile calendaristice.

  3. Asigură-te că produsul este în ambalajul original (cutie cu etichete intacte și documentele primite).
    Produsele pe al căror ambalaj original se lipesc etichete de curier, bandă adezivă sau alte materiale care îl deteriorează nu vor fi acceptate la retur.

Returnarea se face prin aceeași metodă prin care a fost livrat coletul.
Nu acceptăm retururi prin Poșta Română.
Nu acceptăm colete retur cu ramburs.

Livrare cu „Deschidere la livrare”:
Comenzile livrate prin curier cu opțiunea de „deschidere la livrare” nu sunt considerate comerț la distanță, deoarece produsul poate fi verificat la primire. Din acest motiv, aceste comenzi nu se pot returna conform O.G. 130/2000 completată cu Legea 51/2003.

2. În cât timp primesc banii înapoi?

Suma se returnează în maximum 10 zile de la primirea și verificarea produsului de către un reprezentant NORVINIA.

3. Pot să renunț la o comandă confirmată?

Da, dar doar pentru persoane fizice.

  • Anularea se face în scris, prin e-mail la office@norvinia.ro, în maximum 24 de ore de la plasarea comenzii.

  • Dacă ai plătit deja, rambursarea se face prin transfer bancar, în contul IBAN al clientului.

  • Aceste prevederi se aplică conform O.G. 130/2000 pentru vânzări la distanță.

Returnarea se poate face o singură dată pentru un produs.
Costurile de retur / înlocuire sunt suportate de către client.
În cazul retururilor repetate, NORVINIA SRL își rezervă dreptul de a selecta clientela.

4. Cum schimb un produs?

Un produs se poate schimba în maximum 10 zile lucrătoare de la primirea coletului.

  • Dacă produsul nou este mai scump, se achită diferența.

  • Dacă este mai ieftin, se returnează diferența.

  • Produsul nou va fi trimis după ce produsul inițial ajunge la NORVINIA.

  • Rambursarea contravalorii sau înlocuirea se face în maximum 30 de zile de la retur, prin cont bancar.

  • Returul / schimbul fără taxe suplimentare se poate face doar dacă produsele sunt sigilate și în starea în care au fost livrate.

5. În cât timp se face livrarea produselor?

  • Pentru produsele aflate în stoc: aproximativ 2–3 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii.

  • Pentru produsele care nu sunt pe stoc sau se fac la comandă: 15–30 de zile.