Termeni și condiții

1. Dreptul de autor al Norvinia S.R.L. asupra informațiilor publicate pe site

Întregul conținut al site-ului www.norvinia.ro – imagini, texte, grafice, simboluri, elemente de grafică web, e-mail-uri, scripturi, programe și alte date – este proprietatea NORVINIA S.R.L. și a furnizorilor săi și este apărat de Legea pentru protecția drepturilor de autor (Legea nr. 8/1996) și de legile privind proprietatea intelectuală și industrială. Folosirea fără acordul NORVINIA S.R.L. a oricăror elemente enumerate mai sus se pedepsește conform legislației în vigoare. Se permite folosirea site-ului www.norvinia.ro numai în limitele menționate în prezentul document.

2. Produsele și serviciile oferite de NORVINIA S.R.L. pe site-ul www.norvinia.ro, politica de prețuri

NORVINIA S.R.L., prin magazinul online www.norvinia.ro, face toate eforturile în a furniza informații corecte despre prețul și caracteristicile produselor. Este posibil ca unele prețuri să fie eronate. În cazul înregistrării unei comenzi cu un preț derizoriu, NORVINIA S.R.L. are dreptul legal să anuleze comanda cumpărătorului.

Încheierea contractului are loc în momentul emiterii facturii fiscale și nu la lansarea comenzii sau la emiterea confirmării automate de primire a acestei comenzi.

NORVINIA S.R.L. își rezervă dreptul de a-și selecta clienții. Produsele comercializate prin intermediul www.norvinia.ro sunt noi, în ambalajul original al producătorului și în momentul livrării sunt însoțite de factură fiscală și certificat de garanție, conform legislației în vigoare. Produsele și serviciile sunt oferite în condițiile respectării prevederilor prezentului document și în limita stocului disponibil. Din acest motiv, NORVINIA S.R.L. își asumă dreptul de a nu onora o anumită comandă în cazul în care respectivul produs nu se mai regăsește în oferta curentă a importatorului.

Prețurile sunt actualizate zilnic, în funcție de cursul BNR. Prețurile prezentate includ TVA (21%) și nu includ cheltuielile de livrare, în afara cazului în care se specifică în mod expres pe site.

În ciuda eforturilor noastre, un număr mic de produse pot avea pe site prețuri greșite, stabilite în mod eronat de către aplicația noastră informatică. În cazul în care prețul real este mai mic decât prețul publicat pe site, iar dumneavoastră ați achitat prețul în avans, diferența va fi returnată după cum se va conveni de comun acord, dar nu mai târziu de 30 de zile.

NORVINIA S.R.L. nu oferă nicio garanție, în mod expres sau implicit, în ceea ce privește – inclusiv, dar fără limitare la – funcționarea acestui site, informația, corectitudinea descrierilor, actualizarea conținutului, produsele de pe site, precum și potrivirea lor pentru un anumit scop. Utilizatorii sunt de acord în mod expres că folosirea acestui site și cumpărarea produselor sau serviciilor conexe se face pe propriul risc, singura derogare reprezentând obligația NORVINIA S.R.L. de a acorda utilizatorilor dreptul de denunțare unilaterală a contractului, conform legislației în vigoare, drept detaliat mai jos în acest document. Imaginile publicate pe site sunt cu titlu de exemplu, iar produsele livrate pot diferi de imaginile prezentate în orice mod (culoare, accesorii, aspect etc.).

Conținutul www.norvinia.ro (texte, descrieri ale produselor, caracteristici tehnice, imagini, simboluri) este alcătuit colaborând și cu reprezentanții producătorilor respectivi în țara noastră. Din acest motiv, NORVINIA S.R.L. nu își asumă responsabilitatea pentru descrierile și specificațiile produselor afișate pe site-ul www.norvinia.ro, acestea fiind puse la dispoziția noastră de către reprezentanții fiecărei mărci sau de către importatorii agreați de aceștia. NORVINIA S.R.L. și partenerii săi își rezervă dreptul să modifice specificațiile tehnice ale produselor fără o notificare prealabilă.

3. Plata produselor

Produsele comandate trebuie achitate integral, în caz contrar nu se va efectua livrarea. Plata produselor comandate de pe site-ul www.norvinia.ro, conform acestor „Termeni și condiții”, se poate efectua în avans sau la livrarea produselor. NORVINIA S.R.L. își rezervă dreptul ca, în anumite cazuri, să solicite plata produselor în avans. Plata în avans se poate realiza prin mandat poștal, ordin de plată sau prin card bancar; dovada plății trebuie trimisă către NORVINIA S.R.L. la adresa de e-mail contact@norvinia.ro. Livrarea va fi efectuată numai după intrarea banilor în contul NORVINIA S.R.L.

4. Livrarea produselor

Livrarea produselor se va face oriunde în țară, în aria acoperită de firmele de curierat.

NORVINIA S.R.L. își rezervă dreptul să efectueze confirmarea comenzilor înainte de onorarea lor, prin contactarea clienților. NORVINIA S.R.L. consideră acceptată comanda în momentul confirmării stocului către client, prin intermediul telefonului sau e-mailului.

Modalități de livrare a produselor
Produsele comandate se livrează în toată țara, prin curierat rapid. Produsele se află în ambalajul original al producătorului, plus ambalaje care să protejeze produsele pe durata transportului.

Termenul de livrare
Livrarea se face prin intermediul companiei de curierat rapid în 2–5 zile lucrătoare din momentul în care primiți confirmarea telefonică sau pe e-mail a comenzii de la unul dintre operatorii noștri.
Acest termen de livrare este valabil doar după ce termenul de livrare este confirmat de un consultant NORVINIA.
În cazul produselor care nu sunt pe stoc, NORVINIA S.R.L. își rezervă dreptul de a conveni împreună cu clienții săi termenul de livrare.
Data, ora și locul livrării vor fi stabilite de dvs. împreună cu operatorul nostru.
Produsele care au status-ul de disponibilitate „La comandă” – termenul de livrare va fi stabilit împreună cu operatorul nostru și poate varia între 5 și 60 de zile. Având în vedere că aceste produse sunt fabricate special pentru dvs., cu specificațiile oferite de dvs. în mod expres, termenele de livrare pot fi prelungite de către fabrică, dar veți fi notificat și vi se va solicita acordul pentru noul termen de livrare.

Anularea comenzilor
Anularea unei comenzi poate fi realizată de către NORVINIA S.R.L. în cazul indisponibilității unui produs, al unui termen de livrare prea lung de la furnizorii noștri sau în cazul unui preț derizoriu așa cum este definit de Legea 287/2009, art. 1665.
Clientul poate solicita anularea unei comenzi prin e-mail sau telefonic în orice stadiu de procesare al comenzii.
Pentru produsele care au status-ul de disponibilitate „La comandă”, după momentul confirmării comenzii și efectuarea plății nu se mai poate anula comanda, întrucât acele produse sunt aduse / fabricate special pentru dvs.

Costuri de livrare
Termenul de livrare va fi comunicat pentru fiecare comandă în parte, în funcție de tipul de produs.
Având în vedere specificul produselor, volumul și greutatea acestora, costul de transport va fi comunicat pentru fiecare produs în parte.

Disponibilitatea produselor / stocuri
NORVINIA S.R.L. nu garantează disponibilitatea în stoc a produselor afișate. Valoarea maximă a obligațiilor Norvinia S.R.L. față de orice client, în cazul nelivrării sau al livrării necorespunzătoare a produselor cumpărate, este valoarea sumelor încasate de NORVINIA S.R.L. de la respectivul client.

Plata produselor comandate de pe www.norvinia.ro se realizează în RON (la valoarea din momentul efectuării comenzii).

În cazul în care clientul nu este găsit la adresa menționată, în intervalul orar stabilit de comun acord, curierul nostru va reveni încă o dată după ce reușește să ia contact cu acesta, după care comanda va fi anulată și produsul returnat la sediu, clientul urmând să suporte costurile unei noi livrări, indiferent de valoarea produselor comandate.

Recepția produselor reprezintă acceptul clientului că produsele au ajuns în stare bună și funcționează și o reprezintă semnătura pe documentele fiscale legale. Factura constituie contract de vânzare–cumpărare conform legislației românești în vigoare. Clientul își exprimă acordul explicit la semnarea facturii cu privire la faptul că a primit produsul (produsele) care este (sunt) conform cu comanda și cu nevoile acestuia.

NORVINIA S.R.L. își rezervă dreptul să întârzie sau să anuleze livrări ale produselor comandate dacă acestea nu pot fi onorate din motive independente de NORVINIA S.R.L., care includ: incendii, explozii, inundații, epidemii, greve, acțiuni guvernamentale, războaie, acte de terorism, proteste, răscoale, tulburări civile sau alte impedimente de forță majoră conform uzanțelor legii românești.

Valoarea maximă a daunelor ce pot fi plătite de NORVINIA S.R.L. față de orice client, în cazul nelivrării sau al livrării necorespunzătoare, este valoarea sumei încasate de NORVINIA S.R.L. de la acest client.

5. Garanția produselor

Condițiile de garanție sunt în conformitate cu Legea 449/2003 și O.G. 21/1992. La solicitarea garanției este necesară prezentarea produsului defect în ambalajul original, împreună cu accesoriile aferente, copie de pe factura fiscală și certificatul de garanție în original. În cazul în care produsele ajung neînsoțite de aceste documente, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fără a i se soluționa garanția.

Garanția se acordă pentru defecte de producție/fabricație. Nu se acordă garanție pentru produsele exploatate neconform sau pentru produsele care prezintă urme de uzură excesivă.

Garanția se acordă de producător, iar termenul de rezolvare a oricărei sesizări este de 15 zile, conform legislației în vigoare.

6. Dreptul de returnare a produselor cumpărate

Ordonanța nr. 130/2000, cap. 1, art. 2 lit. a) prevede: „Contract la distanță – contractul de furnizare de produse sau servicii încheiat între un comerciant și un consumator, în cadrul unui sistem de vânzare organizat de către comerciant, care utilizează în mod exclusiv, înainte și la încheierea acestui contract, una sau mai multe tehnici de comunicare la distanță.”

În cazul în care se solicită restituirea banilor, plata se va face exclusiv prin transfer bancar în contul specificat de client.

Conform legislației în vigoare, renunțarea la cumpărare este aplicabilă doar clienților persoane fizice.

Condițiile de returnare/schimbare a produselor sunt:

6.1. Renunțarea la produsele cumpărate fără invocarea vreunui motiv, conform legii comerțului la distanță (O.G. nr. 130/2000).
Dacă produsul comandat nu este ceea ce ți-ai dorit, îl poți returna pentru a fi schimbat sau pentru returnarea valorii produsului (mai puțin cheltuielile de transport) într-un interval de 14 zile calendaristice de la data achiziției, fără invocarea unui motiv și fără penalități. Produsele returnate trebuie să fie în aceeași stare în care au fost livrate (fără urme ale utilizării, în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit), împreună cu o copie a Formularului de retur și a facturii de achiziție. Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 14 zile de la retur.
Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca nou, ne rezervăm dreptul de a solicita o taxă pentru readucerea în stadiul inițial (dacă este posibil) sau pentru a acoperi diferența de preț rezultată din vânzarea produsului ca second-hand sau, la opțiunea clientului, îi vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.

6.2. Produse defecte sau care prezintă deteriorări în momentul primirii/recepției
Facem tot posibilul ca produsele să fie livrate fără defecte. Dar, în cazul în care primiți un produs defect, tot ce aveți de făcut este să contactați echipa NORVINIA (telefon: 0723 515 677 sau la adresa str. Pictor Ion Andreescu, nr. 2, Brașov, e-mail: office@norvinia.ro) și vom aranja ca produsul să fie înlocuit.
Dacă la recepția produsului acesta este nefuncțional sau defect în primele 24–72 de ore de la recepție, puteți reclama acest lucru și solicita înlocuirea produsului cu unul nou sau rambursarea contravalorii acestuia. Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de NORVINIA S.R.L.
Pentru produsele ale căror colete prezintă deteriorări vizibile la primire prin curier, vă recomandăm să refuzați recepția lor.

6.3. Produse livrate greșit sau care nu corespund specificațiilor de pe site
Dacă vi s-a livrat alt produs decât cel comandat, vă rugăm să contactați cât mai curând echipa (telefon: 0723 515 677 sau la adresa str. Pictor Ion Andreescu, nr. 2, Brașov, e-mail: office@norvinia.ro) pentru a returna produsul și a fi înlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur și transport al produsului corect vor fi suportate de Norvinia S.R.L.
Dacă produsul comandat se dovedește a nu fi conform cu specificațiile din oferta noastră, puteți returna produsul pentru înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii. Dacă se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veți plăti diferența; dacă valoarea este mai mică, veți primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor. Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de NORVINIA S.R.L.

Vă recomandăm să utilizați servicii de curierat care permit urmărirea coletului. Nu suntem răspunzători pentru coletele pierdute pe drumul către noi.
În toate cazurile de mai sus (cu excepția celui referitor la produsele defecte în perioada de garanție), produsele trebuie returnate în starea în care au fost primite, în ambalajul original, cu toate etichetele la locul lor și însoțite de toate accesoriile și documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea într-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului. 

7. Ratingurile și comentariile utilizatorilor pe site-ul www.norvinia.ro

Utilizatorii care accesează site-ul www.norvinia.ro pot face comentarii la adresa produselor oferite, care pot fi publicate pe site după o aprobare prealabilă. NORVINIA S.R.L. își rezervă dreptul, dar nu și obligația, de a nu publica pe site comentarii cu conținut ilegal, obscen, amenințător, defăimător, care tulbură în vreun fel viața privată a altor persoane, încalcă drepturile de proprietate intelectuală, conțin viruși, texte reprezentând mail-uri în masă sau orice altă formă de spam.

NORVINIA S.R.L. nu va purta responsabilitatea și nici nu va putea fi obligată la niciun fel de despăgubiri pentru orice fel de daune produse de asemenea comentarii sau comunicări electronice, ele fiind oferite sub aceeași limitare a responsabilității ca și restul conținutului de pe site, conform articolelor din acest document.
În cazul trimiterii unor informații, altele decât cele legate de procesul de cumpărare/vânzare a unor produse, se consideră că utilizatorul conferă societății NORVINIA S.R.L. și partenerilor acesteia dreptul neexclusiv, nelimitat, gratuit, irevocabil și retransmisibil de a folosi, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, precum și dreptul de a o distribui prin orice mijloc media, oriunde.

Utilizatorul garantează că are toate drepturile asupra conținutului pe care îl transmite prin orice modalitate pentru a fi publicat pe site sau nu, astfel încât, prin folosirea acestui conținut, să nu cauzeze prejudicii niciunei alte persoane.

8. Calitatea serviciilor de hosting, link-urile către alte site-uri, erori de funcționare

Site-ul www.norvinia.ro este găzduit de serverele unei terțe firme. NORVINIA S.R.L. nu va putea fi făcută responsabilă pentru eventualele erori apărute pe site, indiferent de motivele apariției lor, acestea incluzând modificări ale site-ului, setări sau actualizări ale scripturilor programate. NORVINIA S.R.L. nu va putea fi făcută răspunzătoare pentru erorile apărute datorită folosirii anumitor browsere pentru vizitarea site-ului www.norvinia.ro.
NORVINIA S.R.L. nu răspunde de conținutul, calitatea sau natura site-urilor la care se ajunge prin legături de pe site-ul www.norvinia.ro. Pentru respectivele site-uri, răspunderea integrală o poartă proprietarii site-urilor în cauză.

9. Abonarea și dezabonarea la newsletter

Abonarea și dezabonarea la newsletter-ul site-ului www.norvinia.ro este gratuită și voluntară și implică acceptarea termenilor de utilizare. Mesajele trimise nu sunt nesolicitate și vă puteți dezabona oricând, urmând instrucțiunile din subsolul fiecărui e-mail.
Mesajele trimise respectă legea comerțului electronic în ceea ce privește comunicarea comercială, așa cum este ea stipulată de legislația românească și internațională.

Utilizarea newsletter-ului se face în aceleași condiții de limitare a răspunderii, din punctul de vedere al conținutului, precum se autorizează și folosirea site-ului, în condițiile prevăzute de prezentul document, iar politica de confidențialitate este descrisă pe larg în secțiunea următoare.
NORVINIA S.R.L. deține toate drepturile asupra conținutului newsletter-ului trimis către abonați, în aceleași condiții ca și pentru informațiile publicate pe site, în concordanță cu prevederile acestui document.

Abonații newsletter-ului www.norvinia.ro pot retrimite aceste comunicări comerciale și altor persoane, pe răspunderea lor, și în condițiile în care nu au modificat nici structura, nici conținutul mesajelor respective. Persoanele care au primit de la abonați mesajele comerciale se consideră că au fost informate în prealabil de către abonați despre prevederile prezentului articol.
În acest context, NORVINIA S.R.L. nu poate fi făcută răspunzătoare sub nicio formă de acțiunile abonaților săi.

NORVINIA S.R.L. își rezervă dreptul de a restricționa accesul oricărui abonat la newsletter, dacă NORVINIA S.R.L. are motive să creadă că abonatul respectiv nu respectă prevederile prezentului document.

10. Politica de confidențialitate

NORVINIA S.R.L. garantează securitatea și confidențialitatea datelor găzduite și transmise prin sistemul său informatic. Aceste informații vor putea fi folosite de către NORVINIA S.R.L. pentru a trimite utilizatorului confirmarea comenzilor, diverse oferte speciale, promoții etc., numai cu acordul prealabil al clientului.
Furnizarea datelor personale către NORVINIA S.R.L. nu implică obligativitate din partea utilizatorilor, iar aceștia pot refuza furnizarea acestor date în orice circumstanțe și pot solicita în mod gratuit ștergerea acestora din baza de date. Orice astfel de cerere/notificare în vederea ștergerii acestora din baza de date se va data, semna și trimite de către persoana înscrisă în baza de date prin e-mail la adresa contact@norvinia.ro sau prin poștă la adresa: str. Pictor Ion Andreescu, nr. 2, Brașov.

NORVINIA S.R.L. se obligă ca datele personale să nu fie difuzate către terți, cu excepția operatorului de marketing direct. Datele personale vor putea fi însă transmise autorităților în drept să verifice tranzacțiile comerciale sau altor autorități în drept să efectueze orice verificări justificate în baza legii, dacă acest lucru va fi solicitat în conformitate cu legile în vigoare.

Datorită modului prin care datele cu caracter personal stocate de sistemul www.norvinia.ro sunt transmise pe cale electronică, NORVINIA S.R.L. nu poate fi făcută răspunzătoare în niciun fel de pierderea acestora sau de copierea informațiilor de către persoane neautorizate, prin folosirea de aparatură sau software de interceptare. La sesizarea utilizatorilor, NORVINIA S.R.L. va lua toate măsurile și va pune la dispoziție toate fișierele necesare organelor competente abilitate să rezolve acest tip de infracțiune.

Informațiile furnizate către NORVINIA S.R.L. sunt folosite numai în scopul pentru care au fost introduse (efectuarea comenzilor, trimiterea de mesaje personalului NORVINIA S.R.L., abonarea la newsletter etc.), conform legilor în vigoare. NORVINIA S.R.L. nu furnizează adresa dumneavoastră de e-mail unor terți, nu încurajează spam-ul și nu face publice datele furnizate de clienții săi fără acordul explicit al acestora.

NORVINIA S.R.L. certifică faptul că va respecta drepturile conferite de Legea nr. 677/2001 privind protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, de Legea nr. 365/2002 privind comerțul electronic, precum și de Ordonanța nr. 130/2000 privind protecția consumatorilor la încheierea și executarea contractelor la distanță, cu modificările ulterioare.
Printre aceste drepturi se numără (enumerarea nu are caracter limitativ):

  1. dreptul de a cere NORVINIA S.R.L. să vă confirme, în mod gratuit, prelucrarea sau nu a datelor dvs. personale;

  2. dreptul de a cere NORVINIA S.R.L. să rectifice, actualizeze, blocheze sau șteargă, în mod gratuit, acele date furnizate a căror prelucrare nu este conformă dispozițiilor Legii nr. 677/2001;

  3. dreptul de a cere NORVINIA S.R.L. să înceteze, în mod gratuit, prelucrarea datelor dvs. personale;

  4. dreptul de a cere NORVINIA S.R.L. să înceteze expedierea de mesaje promoționale.

Orice astfel de cerere/notificare se va data, semna și trimite de către persoana înscrisă în baza de date prin e-mail la adresa office@norvinia.ro sau prin poștă, la adresa: str. Pictor Ion Andreescu, nr. 2, Brașov.
www.norvinia.ro folosește măsuri de securitate împotriva pierderii, alterării sau folosirii greșite a informațiilor care se află sub controlul nostru.

NORVINIA S.R.L. nu poate fi făcută responsabilă pentru erorile survenite în urma neglijenței utilizatorului privind securitatea și confidențialitatea contului și parolei sale. NORVINIA S.R.L. nu poate fi făcută răspunzătoare în niciun fel pentru pierderea sau alterarea datelor personale stocate de www.norvinia.ro în scopul precizat în prezentul document.

Orice accesare a bazei de date cu informații personale a utilizatorilor www.norvinia.ro, inclusiv orice încercare de acces neautorizat, va fi înregistrată într-un fișier de acces. Fișierele de acces vor face posibilă identificarea de către NORVINIA S.R.L. a persoanelor care au accesat date cu caracter personal fără un motiv legitim, în vederea sesizării organelor competente.
Orice încercare de a accesa datele personale ale altui utilizator, de a modifica conținutul site-ului sau de a afecta performanțele serverului pe care rulează site-ul www.norvinia.ro va fi considerată o tentativă de fraudare a site-ului www.norvinia.ro și va pune în mișcare cercetarea penală împotriva aceluia sau acelora care au inițiat această acțiune.

11. Dispoziții finale

Orice altă problemă cauzată de produsele și serviciile prezentate pe www.norvinia.ro și care nu este deja tratată de niciun articol din prezentul document se va soluționa pe cale amiabilă, în termen de 30 de zile lucrătoare de la data sesizării în scris a problemelor, de către utilizator.

În cazul în care nu s-a reușit stingerea conflictului pe cale amiabilă, competența revine instanțelor de judecată române sau unui organism de rezolvare a disputelor alternativ, agreat de ambele părți.
Fiind de acord cu acești „Termeni și condiții” de utilizare a site-ului www.norvinia.ro, clientul își asumă în totalitate consecințele ce decurg din folosirea în aceste condiții a site-ului.

Copyright NORVINIA S.R.L.

NORVINIA

Mobilier la comandă și blaturi din cuartz compozit

Adresă:
str. Pictor Ion Andreescu, nr. 2, Brașov

Telefon:
+40 723 515 677

Email:
office@norvinia.ro

Program:
Luni – Vineri: 10:00 – 18:00
Sâmbătă: 10:00 – 14:00
Duminică: Închis